מגזין – PLAS.TEC יצא לדרך וארן מופיעה על השער!

Share via Whatsapp

גאים ונרגשים לספר לכם, אנחנו מופיעים בכתבת שער במגזין PLAS.TEC!

המחלקה המסחרית של דה מרקר השייכת לעיתון "הארץ" הפיקה מגזין שיווקי בנושא "תעשיות הפלסטיק והגומי בישראל", המציג את החברות המובילות ואת החידושים האחרונים בתחום. בראיון שנערך עם מנכ"ל ארן, רן סתו ומנהל חטיבת הפלסטיקה בארן, אלון לרמן, נפרש סיפורה המלא של החברה ומעמדה כיום בתחום הציוד לתעשיית הפלסטיק בישראל.
הכתבה מספרת כיצד הפכה ארן מחברה המתמחה בתחום של פיתוח מוצרים בלבד, לחברה הלוקחת חלק פעיל בשרשרת הערך של המוצר. משלב הפיתוח והייצור על ידי המחלקות המקצועיות השונות בחברה: עיצוב תעשייתי, עיבוד שבבי CNC, תכנון מכאני, אלקטרוניקה, עיצוב ממשקי המשתמש UX, תבניות הזרקה ומחלקת הדפסת התלת ממד, עד לייצור והדפסת דגמים בודדים וסדרות מסחריות, עם מגוון אפשרויות של גימור, צבע ובקרת איכות מלאה.
"ייזום, פיתוח, ייצור ואספקת מוצרים חדשניים עבור לקוחות, עומדים בבסיס פעילותה של חברת ארן מחקר ופיתוח בע"מ. עם השנים, ומתוך שאיפה לספק את מערכי הייצור האופטימאליים המשמשים לייצור המוצרים שפותחו ב"ארן", הפכה החברה למובילה גם את תחום מכונות ההזרקה והקמת מפעלי פלסטיק בישראל".
חברת "ארן מחקר ופיתוח" היא נציגה בלעדית של חברות מובילות בתעשיית הפלסטיק העולמית באמצעותן היא מספקת מכונות הזרקה ורובוטים ENGEL, תבניות הזרקה ומערכות דיזות חמות YUDO, HEITEC, ציוד אולטראסוני WEBER, מערכות מי קירור מפעליות AQUATECH מקבוצת PIOVAN, קווי שיחול ליריעות ALPINE, חומרי גלם EXXON MOBILE, CABOT, וכן את הציוד לייבוש ושינוע חומר הגלם ואבקות PIOVAN. בשיתוף פעולה עם החברות הללו יודעים ב"ארן" לתכנן ולהקים מפעלים מקצה לקצה עבור לקוחות החברה.
המפעלים שמקימה חברת ארן מותאמים למהפכה התעשייתית הרביעית, לפיה כלל המכונות יהיו חכמות ויהיו ניתנות לשליטה מחדר הבקרה. קיימת האפשרות לייבא מכונות חכמות, או כאלה שמשתלבות במפעל חכם קיים. המכונה יודעת לתקן את עצמה ולזהות את הפרמטרים שקשורים בתקלה ולהמשיך ייצור רציף, או אם יש שחיקה בחלק מסוים, המכונה תזהה ותתריע לפני שייגרם נזק. יתרון כלכלי עצום כשמדובר בייצור המוני.

מוזמנים לקרוא את הכתבה המלאה ולהכיר אותנו מקרוב ←

הכתבה התפרסמה גם באתר – TheMarker Labels, במגזין הדיגיטלי. לחצו לכתבה  ←