ארן מחקר ופיתוח בע"מ ופינטו טכנולוגיות משלבות ידיים!

Share via Whatsapp

ארן רכשה את פינטו טכנולוגיות בע"מ, חברה העוסקת בציוד היקפי לתעשיית הפלסטיק, בטכנולוגיות האקסטרוזיה, תרמופורמינג, ניפוח, מיחזור וטיפול באשפה. פעילות הנציגויות של פינטו תמוזג לתוך פעילות הנציגויות של ארן ותנוהל ממשרדי ארן שבקיסריה. שחר פינטו, מבעלי פינטו טכנולוגיות, ימשיך וינהל את תחום הפעילות מתוך ארן.

התרחבות החברה לתחומים חדשים והצטרפותה אל הכלכלה המעגלית

המיזוג יהווה הרחבה משמעותית לפעילות הקיימת בארן הן לנושאים חדשים בתעשיית הפלסטיק, והן לתחום המיחזור והטיפול באשפה בישראל. בין החברות המובילות שייוצגו מעכשיו בארן ניתן למצוא את קבוצת EREMA האוסטרית הכוללת גם את PURELOOP ו PLASMAC וכן את SOREMA (איטליה), שתיהן בתחום השטיפה והמיחזור,  KRUASS MAFFEI עם קווי  קומפאונדינג ואקסטרוזיה מתקדמים ועוד חברות מובילות.

רן סתו, מנכ"ל ארן מחקר ופיתוח אומר: "נציגויות פינטו מהוות השלמה לנציגויות שלנו בארן ומאפשרת לנו סגירת מעגל – הן תהליכי והן כלכלי – כמעט מושלמת (Circular Economy) החל מאספקת חומר הגלם (EXXONMOBILE, CABOT, INNOVA, CHROSTIKI) דרך הציוד לעיבודו בהזרקה, ניפוח, שיחול, תרמופורמינג (ENGEL, PIOVAN, KRAUSS MAFFEI, WM, YUDO, KAUTEX) וכלה בציוד למיחזור, הכולל  מיון חומרים, גריסה, שטיפה וגירעון (WEIMA, SOREMA, EREMA)".

בקרוב יוכלו לקוחות פינטו להנות מרמת השירות והאחזקה (After Sales Service) הגבוהה של ארן, הניתנת כיום למאות מכונות הזרקה מתוצרת ENGEL וכן למערכי PIOVAN לייבוש ושינוע חומר גלם. מחלקת השירות של ארן מונה כ-13 מהנדסים וטכנאי שירות והיא מתמחה במכניקה, אלקטרוניקה, הידראוליקה ובקרה, ובכך מובטחת יעילות תפעולית גבוהה של הציוד למשך שנים ארוכות. לקוחות פינטו יצטרפו לרשימה ארוכה של חברות ישראליות מובילות דוגמת כתר, פלסאון, סודה סטרים, ריאון, אלכם מדיקל, רבל – רביב, רימוני ועוד, הנהנות כולן משירותי האחזקה של ארן, כולל אספקת חלפים גם ממחסן ארן בקיסריה.

כמן כן, יוכלו לקוחות פינטו לקבל את שירותי הלוגיסטיקה של ארן. בארן מחלקת לוגיסטיקה האחראית להובלת הציוד ארצה. אנו נוהגים לספק אותו מותקן ופועל במפעל הלקוח בישראל ולעיתים גם בחו״ל על בסיס Door to Door. הכוונה הינה להיות מסוגלים להעניק שירות זה גם ללקוחות פינטו.

בעתיד, יוכלו לקוחות פינטו להנות גם משיעורים עיוניים והדרכות מקצועיות במרכז ההדרכה Training Center של ארן.

"אנו מאמינים כי היכולת המקצועית והניסיון הרב של שחר וגדעון פינטו בתחומי השיחול, התרמופורמינג והמיחזור, ביחד עם הערכים המוספים של ארן בתחום הייבוא והתמיכה הטכנית, יהוו שילוב מעולה המעניק יתרונות רבים ללקוחות, לספקי הציוד וגם לעובדי החברות של פינטו וארן", אנו מברכים על הזדמנות נפלאה זו." מסכם רן.

כתבה על המיזוג התפרסמה במגזין Plastictime ביולי, מוזמנים לעיין ולקרוא את הכתבה » 

להזמנות והצעות מחיר:

 

שחר פינטו

Extrusion, Thermoforming, Recycling & Waste Management

054-4473064

shahar.pinto@aran-rd.com