הישגים והצלחות בחטיבת ציוד לתעשיית הפלסטיק בשנת 2021

Share via Whatsapp

שנת הקורונה הייתה שנה של עלייה בצריכת מוצרי פלסטיק בעולם. עקב כך התעשייה נמצאת מאז במגמת עליה בפעילות והרגשנו זאת גם בקרב לקוחותינו בארץ.
ייבאנו השנה בהצלחה רבה עשרות מכונות הזרקת פלסטיק ורובוטים תוצרת ENGEL בדגמים שונים ומערכי שינוע וייבוש וקירור חומרי גלם, תוצרת PIOVAN. הגדלנו את צוות הטכנאים המקצועי שלנו. הרחבנו את הפעילות וההזמנות מול מגוון לקוחותינו.

 

סודה סטרים – עידן הנגב

השנה סיימנו את הקמת מפעל סודה סטרים באזור התעשייה עידן הנגב. סיפקנו 23 מכונות הזרקה של ENGEL לקומה 3 באולם הייצור.
סיימנו את התקנת מערכת השינוע של חומרי גלם, המבצעת גם מינון, ייבוש והזנת סילוסים, של PIOVAN. המערכת מטפלת בעשרות סוגים של חומרי גלם והטענה לכ-30 סילוסים חיצוניים ופנימיים, המובילים את החומר למייבשי חומרי גלם ומהם להזנת כ-53 מכונות הזרקה ו-3 מכונות הזרקת ניפוח.במהלך משבר הקורונה על מנת לחפות על הקושי בהבאת צוות הטכנאים האיטלקי לארץ, ולעמוד בלוחות זמנים מול הלקוחות תוך כדי שמירה על הנהלים, הגדלנו את מספר אנשי הצוות וגייסנו עוד טכנאי שירות.
שנת הקורונה הייתה שנה של עלייה בצריכת מוצרי פלסטיק בעולם. עקב כך תעשיית ייצור המוצרים בתחום הפלסטיק נמצאת מאז במגמת עליה בפעילות

הקמות מפעלים שבוצעו השנה

השנה סיפקנו מכונות וציוד למפעלים ברחבי הארץ, מבין לקוחותינו: שחק טק בא.תעשייה שחק, סיפקנו מכונה ורטיקאלית. לריאון בקיבוץ כברי, מכונה אקומפוננטית, למפעל צ.ד.פ באזור התעשייה טבריה עילית, מכונת 1700 טון, לאלכם בדלתון, מכונות חשמליות, לפלסאון בקיבוץ מעגן מיכאל, 6 מכונות בגדלים שונים, לכתר באלון תבור ובכרמיאל, 10 מכונות. לקוחות נוספים, חוליות בשדה נחמיה, פלסגד בקיבוץ גדות, ריווליס במגדל העמק, ועוד.
בימים אלה צוות ארן מקים את מפעל פלקס באופקים, הכולל 10 מכונות הזרקה ENGEL, מערך שינוע, ייבוש וקירור חומר גלם של PIOVAN. ארן גם לקחה חלק בתכנון המפעל וכבר עובדת על הרחבתו והכפלתו.

Hosokawa Alpine

ארן מייצגת מזה שנתיים את חברת Alpine המייצרת קווי ניפוח יריעות באקסטרוזיה. בסוף השנה התקבלה הזמנה גדולה עבור מפעל פולישק בקיבוץ ניר יצחק, לקו שבע שכבות הכולל גם יחידת מתיחה המותחת את היריעה ביחס של פי שש ומקנה תכונות מכניות טובות יותר. המוצר הסופי משמש לתחום האריזה. הקו יותקן במהלך שנת 2023 וזמן הייצור ייקח 15 חודשים.

 

הלחמה אולטראסונית

ארן סיפקה השנה מערכת הלחמה אוטומטית לחברת עדאפלסט. המערכת היא של חברת טלסוניק בהודו (Telsonic Ultrasonics),
אפיינו וסיפקנו ללקוח, מערכת להלחמת מתכת, המוזנת אוטומטית וחצי אוטומטית במוליכי נחושת, שעליהם מולחמים חוטי חשמל מנחושת. המערכת כוללת רובוט המזין ומפנה את החלקים ונמצאת בימים אלה בשלבי הפעלה.
תודה לכל צוות המחלקה, לטכנאים ומנהלי השירות, השותפים לעשייה בחריצות ומקצועיות.