מחלקת הפיתוח והייצור בארן התחדשה ב GOM ATOS Q – מצלמת סריקה תלת מימדית.

Share via Whatsapp

חדש בארן – מחלקת הפיתוח והייצור בארן התחדשה לאחרונה ב – GOM ATOS Q מצלמת סריקה תלת מימדית מבית ZEISS ומערכת תוכנה GOM לעיבוד המידע המתקבל מהמצלמה.
הטכנולוגיה המתקדמת של ה GOM ATOS Q – מציעה לנו יכולות ייחודיות וחדשניות בתהליך הייצור ובבקרת האיכות. המערכת החדשה מיועדת למדידות וסריקות מדויקות ביותר, ומתאימה לחלקים מורכבים בגדלים שונים.

אחת התכונות המרשימות ביותר של ה GOM ATOS Q – היא היכולת לסרוק ולמדוד ברמת דיוק גבוהה במיוחד, בטווח של 3-7 מיקרון. יכולת זו מאפשרת לנו להגיע לטולרנסים בחלקים בדיוק מופלא ולהבטיח תוצאות מדויקות. בנוסף, המערכת מספקת יכולת עיבוד מידע מהמצלמה באמצעות התוכנה, GOM המאפשרת יצירת קבצי עבודה למהנדסים בצורה קלה ונוחה.
המערכת החדשה גם משמשת ככלי בקרת איכות בקווי הייצור בארן. היכולת המתקדמת שלה לסרוק חלקים המיוצרים במגוון טכנולוגיות מאפשרת מעקב אחר תהליכי הייצור תוך הבטחה שהמוצרים עומדים בתקנים הנדרשים.
יתרון נוסף של המערכת הינה היכולת לבצע תהליך REVERSE ENGINEERING בצורה יעילה ומדויקת. ניתן להשתמש במערכת על מנת ליצור סריקות תלת ממד מדויקות של חלקים קיימים ולהשוות אותן למודלים המקוריים או לתכנון המכני. התהליך מאפשר לזהות ולתקן תקלות או טעויות ייצור במהירות ובדיוק רב. את המערכת מפעיל בארן טכנאי מומחה בתחום עם ניסיון של יותר מ-10 שנים.