שירות הדפסות תלת מימד בגודל מיקרון בארן

Share via Whatsapp

ארן גאה להציג בפניכם את הדור הבא והמתקדם ביותר בתחום מכונות ההדפסה בתלת מימד. לאחרונה רכשנו מדפסת תלת מימד מחברת ננו-פבריקה – Tera 250, ואנו משמשים כאתר בטא לטכנולוגיה החדשנית. המדפסת מתאימה להדפסת חלקים זעירים ברמת דיוק של מיקרון, כלומר דיוק של אלפית המילימטר. המדפסת מיועדת בין היתר לייצור רכיבים מיניאטוריים שעד היום לא היה ניתן להדפיס. Tera 250 מתאימה לייצור רכיבים בתחומי האלקטרוניקה והאופטיקה, מכשור רפואי, מיקרו-פלסטיקה, מכשירים צבאיים, מוליכים למחצה ועוד. המדפסת מבוססת על טכנולוגיית DLP Micro 3D Printing, ובקצרה MicroDLP.

מכונת הדפסה תלת מימד

מענה מקצועי להדפסת רכיבים פלסטיים בגודל ובדיוק מיקרוני

בשנים האחרונות גבר הביקוש לייצור חלקים בדיוק גבוה וברמה של מיקרונים בודדים. מדפסת Tera 250 הראשונה שעונה על הביקוש הנ"ל ומאפשרת לייצר רכיבים פלסטיים עדינים וזעירים בדיוק מיקרוני, מחומרים מגוונים, בזמן קצר ובעלויות משתלמות.
המדפסת משמשת לייצור אבי טיפוס, אינסרטים לתבניות יציקה להזרקת סדרות קטנות, ל-AM (Additive manufacturing) ייצור סדרתי של חלקים קטנים על ידי הדפסה תלת מימדית.

שיטת ההדפסה שעושה את כל ההבדל

העיקרון הטכנולוגי מאחורי שיטת ההדפסה – DLP (Digital Light Projector), הוא מיצוק נוזלים פוטופולימריים באמצעות הקרנת אור לבן. יש לציין כי שיטת ההדפסה DLP הומצאה כבר בשנות ה-90 והיא מבטיחה דיוק גבוה ופירוט רב. שיטה זו מתאימה לייצור רכיבים ממגוון רחב של חומרים, לתעשיות השונות.
המפתח לייצור המדויק במכונת ההדפסה החדשה של ארן טמון במערכת האופטית החדשנית שמציעה דיוק גבוה. Tera 250 כוללת אופטיקה ייעודית עם טכניקות סטרו-ליתוגרפיה שיובאו מתעשיית המוליכים למחצה. בעזרת המכונה החדשנית ניתן לייצר חלקים זעירים ממגוון פוטו-פולימריים. מכונת ההדפסה המתקדמת מאפשרת ייצור חלקים עד לגודל 50x50x100 (x, y, z) בהתאמה.
התוכנה הייעודית פורסת את הקובץ התלת מימדי לשכבות בעובי מיקרונים בודדים ומכונת ההדפסה מקרינה אור על השכבה באמצעות מקרן אור מדויק. החשיפה לאור ממצקת את הנוזל והופכת אותו לאובייקט קשיח ופיזי. התמונה המוקרנת על החומר הנוזלי מורכבת מפיקסלים בגודל של 4X4 מיקרון המילימטר (במדפסות DLP סטנדרטיות מקובל שגודל הפיקסל הוא 40X40 מיקרון), כך למעשה אנחנו יכולים לייצר רכיבים קטנים מאוד ברמת דיוק של פרטים גבוהה מאוד.

 

לסיכום – שימושים אפשריים

הדפסות תלת מימד בגודל מיקרון מיועדות לתעשיות הצ'יפים והמוליכים למחצה, האופטיקה, התעופה, הרכב, הביטחון, המכשור הרפואי, האלקטרוניקה, הפלסטיקה וכדומה. בין השאר, המדפסת החדשנית מאפשרת ייצור של מסננים מורכבים, גלגלי שיניים, תבניות להזרקה, שבבי מיקרו פלואידיקה, רכיבים פלסטיים וכו'.
שירות הדפסות תלת מימד בגודל מיקרון אצלנו בארן הוא הפתרון המדויק והמשתלם ביותר עבורכם! אנו מציעים פתרונות מתקדמים המותאמים לצרכי לקוחותינו, ובעזרת Tera 250 אנו יכולים לסייע לכם לייצר רכיבים זעירים ומדוייקים, בתוך זמן קצר, ובעלות משתלמת יותר לעומת טכנולוגיות ייצור אחרות הקיימות בשוק.

להזמנות והצעות מחיר:

 

עמוס פרידמן

סמנכ"ל תפעול
054-6645710
amos@aran-rd.com

One thought on “שירות הדפסות תלת מימד בגודל מיקרון בארן

Comments are closed.